Post Malmömil

Puh, då var det avklarat, Malmömilen 2012.

1.31 min snabbare än förra året, men lyckades ändå inte knata in under timmen, utan landade på 1.02.21. Märkligt nog är jag inte så besviken, för jag tyckte att det gick ganska bra. Med för lite sömn natten innan och en rusande puls av att bara gå upp för trappan hemma samma förmiddag trodde jag att jag inte ens skulle kravla mig in i mål.

Men det gjorde jag!

Jag kom iväg bra och höll en min-tid på 5.35. Halvmilen låg jag på ca 30 men där efter tappade jag lite för varje kilometer i motvinden.

Nu får jag se till att jag klarar det där med en mil under en timme ändå! Fullt fokus och så kanske jag klarar det innan månadsskiftet! Kom igen nu  Cajjan!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0