AJ!

Alltså. Nu kom det. Bakslaget.


Efter min "snabbrunda" i onsdags så har jag haft så förbannat ont i ljumsken. Eller höften. Vilket som nu är vilket. Kan liksom inte riktigt sätta i foten ordentligt utan att det strålar upp smärta. Tänkte att det kanske inte var så konstigt efter 22-kilometaren förra helgen och vilade ett par dar.


Men så idag tänkte jag att det skulle sitta på sin plats med en någorlunda lång och långsam runda. 


Det gick 5 minuter. Alltså inte alls. 


FAN.


Men de 5 minutrarna fick jag i alla fall lufta mina nya kläder:



Kände efter förra helgens långrunda att jag inte kan springa så långt i cykelbyxor för att jag får skav på insida knä. Och hellånga byxor tror jag blir för varmt på maran i Berlin. Sagt och gjort ett par mitt emellan-långa byxor inhandlade!


Nu ska jag smörja in ljumsken i tigerbalsam och gå på yoga istället. Mutter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0