Kvällsjogg me flyt


Jag brukar inte vara allt för förtjust i att jogga på kvällen, har fått för mig att min kropp preseterar bättre i dagsljus.


Men i kväll hade jag inget val. Hade lovat mig själv att springa men snorde ändå inte på dojjan förns efter halv nio. 


Men gu va skönt det var idag. Höjde tempot någit och betade av 5 kilometer. Visst blev jag trött men ändå inte  på det dära sättet när det gör trött-ont utan bara gött-trött-känsla. Dom där gångerna kommer inte så ofta för mig så när dom väl dyker upp är jag väldigt glad.


På grund av alla mina stora skoskav sprang jag idag i mina gamla skor, och börjar faktikst fundera på om det är dom som ska gälla på maran. Funderar lite till på det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0