Ändå lite kul med jämförelse

Nu på kvällen sprang jag en himla mysig 15-kilometers-runda längs med havet söderut. Solen höll på att gå ner och det fanns inte ett moln på himlen. 
 
 
Tempot var lågt, nu satsar jag på att hitta ett rimligt tempo som jag pallar hålla hela maran. Och jag tror att jag har hittat det. Jag ska nog försöka ligga kring 6:30-nåntinting. Idag höll jag på lite mer än 1,5 timme och kände mig ändå ganska fräsh efteråt, så då borde jag väl kunna hålla ut ytterligare ett par timmar tänker jag. 
 
Det är ganska kul ändå att mäta sina resultat allt eftersom. Idag hade jag med lätthet samma tempo på 15 kilometer som jag för ett halvår sedan kämpade för på 5 kilometer. Det är faktikst ganska fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0