JÖSSES, det är bara en månad kvar

I februari när jag skrev mitt första inlägg här på bloggen hade jag ett litet dilemma. Jag skulle springa en mara om sju månader.
 
Nu har dock detta dilemma växt och tagit oanade proportioner: Idag är det nämligen på pricken en månad kvar till startskottet av Berlin Marathon 2012.
 
Attans.
 
Så. Hur ligger jag till då?
 
Jo, jag har faktikst joggat lite nästan hela tiden sen i februari.
Min längsta runda hittills har varit på 18,7 km.
Jag springer fortfarande långsamt.
Jag är fortfarande envis.
 
Man kan ju tänka att jag kommer få ett litet pröblem. Och att jag borde sprungit lite längre rundor.
 
Men gjort är ju gjort och jag kan ju inte börja springa 3-mils-rundor nu när det bara är ett par veckor kvar. (Kanske en på sin höjd.)
 
Så nu gäller det att sista månaden försöka hitta så många åtgärder som möjligt som kan underlätta de där fyra milen. Typ vad jag ska äta & dricka, vad jag ska ha i väskan, hur många compeed jag måste köpa osv osv.
 
Det är nu det är dags att bli materialare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0