Veckan som gick

Eftersom det varit lite skralt på bloggfronten här nu så sammanfattar jag senaste veckans träning.
 
I söndags blev det ett försök till en långrunda på ny bana i Stockholm. Tyvärr var det alldeles för kuperat för mig så det blev inte riktigt vad jag hade planerat. Spring varvat med gång, men i alla fall nästan milen. 
 
Igår sprang jag 5 km på ca 28 min och sen en halvtimmes styrka på en klass som heter CXWORKS. Det var sån med gummiband. Vete tusan vad jag egentligen gillade den, känes lite hattigt på nåt sätt och bitvis kändes det som man stod och slet och drog i de där snörena lite hipp som happ. 
 
Idag var det dock mer struktur när jag och Ida betade av ett pass Body Pump. Fint så. 
 
Ungefär 4 av årets 365 dagar så känner jag för att äta hälsosamt. (Annars vill jag mest bara äta dyr mat med mycket sås. Typ.) Idag föll det sig så väl så att en av de 4 dagarna inföll, så det var ju bara att lyda kroppen. 
 
Tonfiskröra på en bädd av sallad och pasta. Nåja, tonfisksallad kan man med kalla det. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0