Bonjour!

Efter 4 dagars Paris-vistelse ligger jag nu back på springkontot - men desto mer plus på matkontot! Så det jämnar väl ut sig tänker jag. :-)

Om 25 dagar är det dags för Malmömilen så om jag ska bräcka min tid från Blodomloppet gäller det alltså nu att lägga i en lite högre växel.

Kvällens tur nere på Ribban gav 5 kilometer och nu ska jag satsa på jogg 3 ggr till den här veckan. Ska spendera helgen i Kalmar så jag ser fram emot lite omväxling i springomgivning!

Ett litet smolk i bägaren är dock att benhinnorna har börjar strula lite. Jag har tidigare haft massa problem med detta vilket efter många om och men gav med sig med nålar, så nu ska jag genast leta rätt på en bra akupunktör och testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0